Buse4175 yapılması iyi oluyor zaten ıkınırken sorun yaşanmasın diye :) doğuma gelince benimde ilk doğumumdu suni sancı verildi kendi sancımda vardı 8 cm de epidural verildi 3,5 saate doğurmuştum epidural normalde daha erken alınıyor ben almayacağım demiştim sonra dayanamadım alınxa iyi oldu sağlıkla gelsin bebişiniz