Sevinc-Berna87 Kizlar Folik asiti gebe kalmadan 4-6 hafta kullanmak yeterlimi sizce bi gebelik icim 1 aydır iciyorum bu ay Gebelik planliyorum
yenidenanne34 Sevinc-Berna87 yeterli canim ama gebelik düşündüğün sürece kullanmaya devam et sen zaten gebelikte de ilk 3 ay kullaniliyor
balkizim_06 Ben hamilelik oncesı kullnmadm hamile olduğumu öğrendim ztn doktor vermişti 3 ay bıyunca kullndm şimdi bıraktm…..kan ve demir ilacı kullanıyorum