Melsaboz asistan olması niye sizi rahatsız etti ki. Asistan da bi doktor dur onlarda görecek ki ileri de güzel bi uzman oldu lar prof olsunlar. 6 senelik Tıp Fakültesi mezunu öğrenciler hekim olarak zorunlu hizmete atanırlar. Tıpta Uzmanlık Sınavı’na girip istedikleri bölümlere yerleşen öğrenciler, zorunlu hizmeti bırakarak yerleştiği bölümde asistanlık yapmaya başlarlar. Asistanlık süreleri 3-5 yıl arasında değişkenlik gösterir. Bende bi hemşireyim asistanların kötü baktığını yada bilgisiz olduğunu düşünsem gitmem bu asistan bakıyor görüşünden artık kurtulmamız lazım onalrda hasta görmeye muayne etmeye hakkı var o kadar eğitim alıyorlar.