gzdeylcn Haftaya doğru gidiyoruz otu şimdi suya koydum yanlış mı yaptım açılmam sancım olsun diye koydum nasıl kullanmam gerekiyor?
Gamzecanpolat gzdeylcn sancı olunca koyuluyor canım annen kayınvaliden vs duaları var onun o dualar okundukça o bitki açılınca rahim de açılıyor erken koymuşsun suya bence