Kayalp ben yorumumu 6 aralıkta yapmışım . Fiyatlarda değişiklik olmuştur mutlaka . Orayla konuşmanızda fayda var . Belki risk durumu felan da önemli bir fikrim yok . Ben 9. Haftada başladım Çağrı Bey e . Düzenli takipli dediğim gebeliğin başından beri sizi muhtemelen takipli kategorisine aşmamış da olabilir.