umutsmom20 cok iyi istedigin soruyu sorabiliyosun istedigin kadar sadece biraz hızlı konusuyo😅ama anlamazsaniz tekrar sorabiliyosunuz istediginiz zaman arayadabiliyosunuz agdiniz siziniz oldugunda bana oyle demisti şükür oyle bi sey olmadi da
Muayene ücreti 620 miydi oyle bi seyler olmasi lazim unutuyorum hemen unutkanlik var bu aralar da😅