Normal doğumu çok istedim ve normal doğum için çok uygundum Cumartesi nişanım gelmişti bebeğim kanaldaydı ama bi türlü doğum olmuyordu suyumda sızıyormuş ben farkında değildim terlediğimi sandım🥹 ve Pazartesi günü kontrolüm vardı kontrolde 2 tur kordon dolanması olduğunu öğrendim aslında tek tur olduğunu biliyorduk ama bol dolanma diye normal deneyecektik 2 tur kordon dolanmıştı doktorum bugün yatışını yapalım yarın sabah sezeryana alayım dedi bende evime gidip kendimi buna hazırlamak istedim ama hata yapmışım kesinlikle en ufak şeyde dahil doktorunuzu dinleyin ertesi sabah 3 ekim salı günü yani dün sabah 9 gibi yatışım yapılıcaktı hastaneye geldim doktorum son defa ultrasonla baktı ve bana ben sana dün yatışını yapayım dedim diyerek kızdı bebeğimin suyu bitmiş kordon dolanması 3e gidiyormuş yani 2.5 tur kordon dolanmış hareketleri çok yavaşlamış o an çok pişman oldum keşke ilk tur kordon dolanmasını duyduğum an doktorumu dinleyip sezeryan olsaydım sonrasında acil yatışım yapıldı önlüğüm giydirildi ameliyathane indik belden spinal anesteziye uygun olduğum söylendi ve iğnem yapıldı. Kesinlikle spinal hiç acıtmıyor. Sonrasında sondam takıldı hissetmedim sadece bi rahatsızlık hissettim ve gelelim zor kısma sezeryan düşünen anneler burdan sonrasına devam etmesin♥️ Uyuştuğumu söylediler test yapmışlar hissetmemişim ve doktorum ilk katı kesmiş sonrasında ben çok fazla acı hissettim bana dokunma ve çekiştirmeleri hissediyorsun dediler ama ben bıçak kesme acısı değil çok daha farklı bi acı hissediyordum hemen sakinleştirici yaptılar ama hissettiğim acı geçmedi aksine artıyordu doktorum tamamen açmıştı karnımı ve maalesef o an normal doğumum başlamış sezeryan anında küçük kızım çıkmaya karar vermiş hissettiğim acı doğum sancısı ve ıkınma isteğiymiş doktorum çok sinirli bi şekilde ıkınıyor diye bağırdı sonrasında bana ıkınma bebeği itiyorsun çıkartamıyorum diyerek kızdı ama elimde değil ıkınıyordum deli gibi nolur beni uyutun dediğimi hatırlıyorum hayır bebeğine geçer dediler ve o an bir ağlama sesi geldi doktorum kızımı hemen bana gösterdi o an hissettiğim tüm acılar geçti ten tene temas maalesef olamadı kordon dolanması ve benim sezeryanda normal gelmeye karar veren kızım sayesinde🤣 sonrasında uyutuldum dikişlerim atılmış uyandığımda asansördeydim sezeryandan sonra beni en yoran işlem sondayı çıkartmak oldu çünkü uyuşukluğum geçince çıkartıldı maalesef onun dışında karna bastırma olayı hiç acı vermiyormuş ben okuyup kendimi korkutmuşum ilk yürüyüş zor değildi dün sabah oldum ve bugün bebeğime kendim bakabiliyorum. Ama bidaha kesinlikle sezeryan doğum istemiyorum🥲