Tevhid_48 Muğla yada ilçelerinde özel bir hastanede doğum yapanlarınız var mı? Ve memnun kaldınız mı? Özelde bayan doktor arayışındayım.
EbruBoluKaya Fethiye de lokman hekim hastanesini öneriyorlar 25.haftaya kadar oraya gittim ama doğum ücretlerinden dolayı devlete geçtim. Eda hanım var onu çok öneriyorlar benim doktorum erkekti
Tevhid_48 EbruBoluKaya ben aradım ücret için hastaneye geldiğinizde bilgi verebiliriz dediler size ne bilgisi verildi boşuna gitmek istemiyorum
EbruBoluKaya Tevhid_48 normal 20 sezeryan 26 bin civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ben 25 haftada ücretlerden dolayı bıraktım devlet hastanesine geçtim 32 haftalık oldum