Rapunzel-25 annesinincivcivi1 daha yeni fotoğraf cekilmedik ama o fotoğraf attirmaz yine de nazar değer diye
Yenibirii annesinincivcivi1 ben kiyipta atamadim😿 bide cevremde bebek isteyip tüp bebek tedavisiyle bile tutturamayanlar varken onlara nispet yapiyormusum gibi hissettim paylasmadim
Gamzecanpolat Yenibirii ben de en yakın arkadaşım tedavi oluyor diye paylaşmadım kırılır üzülür vs diye meğerse ikimizde aynı anda hamile kalmışız Rabbim isteyen duasını eden herkese nasip etsin inşallah tüm tedavi gören herkese kolaylık diliyorum
Yaprakdokumuseverr annesinincivcivi1 ilk hamileliğimde cinsiyet belli olunca bi paylaşmıştım birde doğuma yakın bi kere aile pozu. Şimdi de ilk paylaşım için cinsiyeti beklerim
sultanssa annesinincivcivi1 valla gerek yok kimin nazari degiyo belli degil millete kendimi gosterip kem gozleri ustume cekmek istemedim
Matmazelbebi annesinincivcivi1 4bucuk aylıkken cinsiyeti öğrenip eşimle Başbaşa evde siyah balonlardan patlattık onunla duyurduk tüm çevremize.İlk onu paylaştık. Sonra ben her ay aynada kendimi çekip paylaştım.Son ay atmadım sadece onu da Fotoğrafçı da çekim yaptık bebek doğsun onları paylaşıcam😂