Kızlar pazartesi günü aşılama oldum… salı günü çok rahatsızlandım.. mide bulantısı aşırı derecede kusma ve ishal… doktor sordu hamilelik varmı diye… dün aşılama oldum dedim… doktor serum takamam ozamn dedi çunku emekleriniz boşa çıkabilir dedi… benim durumum çok kotuydu esimde dediki bişe olmaz yeterki eşim iyi olsun boşa gitsin dedi… ağrı kesici serum ve mide bulantısı serum taktılar.. halen umudum olmalı mı yoksa aşılamam asla tutmaz mı kızlar😔😔