Sevinc-Berna87 Kizlar kilom 70 boyum 1.67 gebelik planliyorum sizce çokmu kiloluyum ya çok kilo alırmıyım sizce hamilelikte beni aydınlatın lütfen
Anneoluyorumm00 Sevinc-Berna87 canım bence kilon normal ben 78 le hamile kaldım ilk hamileliğimde 10 kilo verdim doğuma yakın o 10 kiloyu tekrar aldım ve 78 olarak doğuma girdim
Canann1601 Sevinc-Berna87 bunyenizle alakası var aslında. Ben 103 kilo ile hamile kaldım bugun tam 28 haftalığım 105 kg ım. Doktorum hiç kilo almadığımi söyledi. Yani sizin vücudunuza bağlı aslnda
aslanprenses_ Sevinc-Berna87 172 boyum 70 ile hamile kaldım 34. Haftadayım 78.5 kilom şu anda. Şekerim olmasına rağmen bu kadar kilo aldım. Bünyeden bünyeye değişiyor. Ama arada keşke 65 ile hamile kalsaydım diyorum sonra da boşver verirsin diyorum.
H-O12 65 kilola kaldım suan 7 kilo aldım ilk aylarda aldım bu kiloyu bende hiç kusma mide bulantısı hiç olmadı yeme isteği bulunuyorum hep
Evlimutlucocuklu06 Çok takmayın bence de 1.73 boyum 82 kilo hamile kaldım. 78e düştüm. Kusma falan olmadı sadece iştahsızlık vardı. Şimdi 7. Aya girdim 79 80 kiloyum. Bebiş de 1 kilo hiç kilo almasına gibi. Hiç belli olmuyor gibi ne kadar alacafimizi
oylesinebiri0 Sevinc-Berna87 ben tam tersi durumdan şikayetçiyim en son 40 kiloydum bu kiloyla hamile kalırsam ne yaparım diye 5 6 senedir aynı kilom ama düşünme yinede herşey güzel olur belli olmaz belki hiç kilo almazsınız kilonuzda çok çok değil bence
cancik Sevinc-Berna87 bence kesinlikle kilo vermeye çalışın, ben 1.74 boy 62 kiloyla hamile kaldım 32. Haftamdayım 76 kilo oldum çoook zorlanıyorum ağırlıktan topuk dikeni bile oldu, ne kadar hafif olursanız o kadar iyi olur
busesen Sevinc-Berna87 boyum 1.60 ve 69 kiloyla hamile kaldım. Doktorum biraz fazla kilon var ilk 5 ay kilo alma 5 aydan sonra ayda 2 kilo ile sınırlamamız lazım kilo alımını dedi. Diyetiysenle birlikte ilerledim bir süre ama hem çalışıp hem diyet yapmak çok zordu ve bi kaç aydan sonra bıraktım. Tam da doktorun dediği gibi ilk 5 ay kilo almadım ama sonrasında hızlı kilo aldım. Şuan 31+4teyim yani 8. Aya girdim 76 kilo oldum yani belirlenenden fazla oldu. Eğer diyetle birlikte ilerleyebilirsen fazla kilo almazsın. Bir de hamile kalınca insanlar ben hamileyim ne istersem yiyebilirim veya çevrendekiler sen hamilesin ye bir şey olmaz şeklinde yaklaşıyorlar bu durumda reddetmeyi bilmek çok önemli veya tadımlık yemen lazım. Ay biraz uzun oldu kusura bakma 🙃
Sevinc-Berna87 Ilk cocukda 57 kg ile hamile kaldım ve 84 ile doguma gitmişdim o yüzden korktum valla ikinci bebekde :))))
busesen Sevinc-Berna87 inşallah sağlıklı keyifli bir hamilelik süreciniz olur boşverin tek derdiniz kilo olsun 😊
hayalim35 Sevinc-Berna87 bnde 68 ile hamile kaldım bnm boyumda 1.67 11 haftalığım 2 kilo verdim ayrıca kilon çok değil normal yani
Sinemgndg Sevinc-Berna87 ben 85 ile hamile kaldım 1.68 boyum benimde 17 haftalığım şuan halada aynı kilodayım hiç bir sorunum yok çok şükür 🧿 kilonda normal
prenSandprenseSMomy Sevinc-Berna87 1.67 boyum 73 ile hamile kaldım 4.gebeliğim ve 28+4 ve hala kilo almadm kilo alman tamamen sağlıklı beslenmeye bağlı yani dikkkat etmiyorum ama genel olarak protein ağırlıklı besleniyorum bünyen belki çok alır ilk hamileliktr alınıyor sonra veriyorsun ikşnci de alıyorsun az kalıyor 3 de alıyorsun az kalıyor 4 de almıyorsun baya 😉🤩
umutsmom20 1.58 boy 75 kg ile hamile kaldım, 11+5 deyiz kusma olmamasına rağmen mide bulantisindan dolayı 72.5 a düştüm, tabiki sağlıklı beslenmek her zaman önemli ama bence sizin kilonuz çok değil 🙂
Ayazz-A Sevinc-Berna87 bence kalmadan kilo ver canım 55 le hamile kaldım 15 kilo aldım rahatsız ediyor hamile kalmadan elinden geldiğince sağlıklı şekilde ver ki kilolu hamilelik zor geçiyor ben şuan 70 kilo oldum keşke 50 yle kalsaydım diyorum😁😁
Koztaburcan Sevinc-Berna87 60 la hamile kaldım 75 le doğum yaptım şuan 65 e düştüm hemen gidiyor 10 kilo