Zeehraaaa Kızlar 10 haftaligim göğüslerim fazla büyüyor normalde de zaten Vücut yapıma göre göğüslerim büyük. Normal mi
Melike_sevgi Zeehraaaa ilk aylar çok büyüyor ve acıyor benimde normalde de büyüktü daha da büyüdü ama sonradan büyümesi durdu
umrumdadegil Zeehraaaa bende de aynısı oldu sonra geçiyor sonra bidaha şişiyor takılıyor öyle kendine göre 😂
Zeehraaaa Petrichorers Bnmki normalde de büyüktü ama süt bezeleri oluştuğu için ağırlaştı kac kg oldu Bilmiyorm 😁😁
Petrichorers Mavi3475 ben normal sütyen de takamıyorum iki aydır babanne sütyenleri olur ya penye onlardan aldım valla çok rahatmış😂
Syda78 Aya girdim bu kadar büyüyeceği aklımın ucuna gelmezdim fındık kadar göğsüm vardı şu an inanılmaz derece de büyüdüler bu kadar çok büyümesi iyidir umarım🥲
Mavi3475 Petrichorers Tabi rahattır canım benim normal yani şuanda takıyorum sanki hiç hamile değilmişim gibi duruyorlar yani önceden nasılsa şimdide öyle anlamadım bende 😃😃