Civciv_ aylin_23 ağrıyan bölgeye karanfil koyabilirsiniz. Bide bi yakınımdan duymuştum siyah zeytini ikiye bölüp,bir tanesini ağrıyan dişinizin üzerine koyarsanız ağrıyı hafifletirmiş . Geçmiş olsun
iremmunlu35 aylin_23 Parol ve karanfil demişti doktorumda onlarda işe yaramıyor malesef bende günlerce çektim ağrısını en son kanal tedavisi olmak zorunda kaldım
Zararsiz01 Geçmiş olsun diş ağrısı gerçekten çok zor karanfil çiğneyin doktorunuza yazın olmadı kullanabileceğiz bir şeyler yazar
aylin_23 Zararsiz01 ilaç verir mi acaba bilmiyorum ya. Pazartesi gününe dişçiye randevu aldım belki dolguyu temizler yenisi yapar yaa
Zararsiz01 aylin_23 evet uygun ilaçlar var diye biliyorum sonuçta bu şekilde nereye kadar çekeceksiniz
aylin_23 Civciv_ ya benim hamilelikte önce ağrım vardi doktor dedi ileri agri olursa gelirse yeniletiz dolguyu agri falanda yoktu dünden beri tuttu agri
aylin_23 iremmunlu35 pazartesi gideyim bi doktora belki banada bir hal çaresi bulurlar ya Allah düşmanıma vermesin dış ağrısını ya