Alyamee Merhabaaa. Emzik arayışındayım. Bebekler en çok hangi markayı seviyor bilgisi olan yazabilir mi. Şuan phlips avent ve nuk bakıyorum kararsız kaldım
hms Alyamee her bebek farklı cok tutulan emziği bazı bebekler tutmuyor. Benim kızıma her emzik denedim. Avent ağzına koyunca kusacak gibi öğürüyodu. Midesini bulamdırıyodu. Bibs emzik emdi. Siz bi tane alın deneyin emmezse başka alın deneyin. Biz o kadar uğraşıyoruz bebekler en ucuz emziği emebiliyor
Zararsiz01 Philips avent soothie kızım bu emzikle büyüdü yeğenim aynı şekilde ve çevreme önerdim bu zamana kadar reddeden çocuk hiç duymadım. Yine aynı emziği kullanacam . Oioi,ninde aynı emziği var fiyat olarak daha uygun onu da alabilirsiniz
Alyamee hms aynen öyle emen çocuk fatoş emzik de emiyor 😂 ama kızım hiç kabul etmemişti. Bakalım şimdiki nasıl olucak
Alyamee Bta çocuktan çocuğa değişiyor aslında duymuştum ben de böyle birşey ama kolaylık olur diye düşünüyorum :)
ISILTAN Alyamee Philips avent’in almıştım özenerek hayaller kurarak istemedi midesi bulandı öyle üzülmüştüm ki …