10+1 hamileyim. 2 hafta önce TSH 0.31 çıkmıştı tekrar istedi bugün e nabizda böyle yazıyor herhangi bi ilaç vermediler 0.31 iken 2 haftas sonra gidicem ikili taramaya o zaman gel dedi bişey olmaz dediler ama daha da düşmüş normal mi ya ben mi stres oluyorum