Bussra_1809 Kızlar adetime 11 gün var birkaç gündür beyaz şeffaf yapışkan bazen hafif sarıya dönük sizce hamilelik belirtisi olabilir mi
Gamzecanpolat Bussra_1809 yumurtlama da olabilir hamilelikte ama tek başına hamilelik belirtisi olmayabilir haftaya erken gebelik testi yap bence
Anneoluyorumm00 Bussra_1809 aynen öyle canım daha adettije biraz olduğu için hem yurmtlama hemde hamilelik olabilir
Sedapetek Evet bende 3 aylık hamileyim ilk 2 haftada sürekli beyaz akışkan akıntım oldu ve sürekli uyukluyordum ve zaten normal akıntı olmadığını anlıyorsun fazla fazla geliyor beyaz akıntı yani bende öyle oldu
Bussra_1809 Sedapetek benimde şu an öyle.hatta bazen öyle oluyor ki iç çamaşırımı değiştirmek zorunda kalıyorum ıslanıyor hemne
Merve-metin Bussra_1809 benimde öyleydi ben ovülasyon testi yaptım yumurtlama dönemiymiş ben adet günümde yumurtlama gördüm çünkü