erdmdml Zeehraaaa 10+6 haftaya ikili test kontrolüm var heyecanlıyım belki cinsiyeti öğreniriz diye 🥰 bulantılarım da hafifledi sanırım göbeğimde biraz sanki belli olmaya başladı 🤭
Aysenurates43 erdmdml üzgünüm ama ben ayrıntılı perinatoloji muayenesi oldum 12 haftalıkken hiç bişey demedi doktorum sormama rağmen
Zeehraaaa Ayy bende 2 li taramaya gireceğim 10+4 cinsiyet belli olur mu diye merak ediyorum ve bende hiç bulantı falan olmadı sadece girdap gibi yiyorum 😌😁
edasontr Zeehraaaa bende oyle valla ama ben 2 li tarama yaptırmıcam adamın moraljnj bozuyolar olsada olmasafa bisy
Aysenurates43 edasontr bende öyle düşünüyordum hayatım ama yaptır Allah korusun belki organlarının birinde halledilebilecek bi sorun vardır doktorların müdahale edebilmesi için doğumda yada öncesinde bilmesi gerekir sorunu sıkıntıyı yaptır ve içini ferah tut dostum
edasontr Aysenurates43 anne karnında bebege mudahale edilemez eksik bisey varsa aldır derler yani direk buda olmuycagı ıcın hic moral bozmaya gerek yok
Eda3838 Kzlar bende 10,1 haftalığım. Şu ikili tarama testi içn çok kararsızım yaptırma konusunda napıcam bilmiyorm ayrıca cinsiyet belli oluyo mu ki bu testle?