kizlar ben adet olmuyordum 8aydir,en son eylül 10da ilişki oldu korunmuyorduk çpçuk düşündümüz için ve sonunda eylülün 17de adet oldum 20bitti çok midem bulaniyor hamilelik ola bilirmi??üsdüne gorme gibi falan 😕😕test yaptim boyle var gibide
yarin tekrar test yapicam ama merak etdim
