gulcin DLiviyaEsor Okudum Rabbim sağlıkla yavruna kavuştursun.Hic korkma ona kavuşunca herşeyi unutcaksin zaten sağlıkla kucağına alırsın inşallah🙏🙏
DLiviyaEsor gulcin Allah razi olsun kuzum cok saol teşekkür ederim Allah seninde yavrunu sag salim sana bağışlasın 🙏
gulcin DLiviyaEsor Allah nasip ederse 2. Ama ben arayı uzatmışım hepderlerdi çok ara verme haklilarmis.6.5 yaşında kizim şimdi.Tavsiyem çok ara vermeyin😉😉😉
smcnkrt gulcin aynen katılıyorum bizde dün 6 yaşına girdik kardeşimiz nisanda gelecek bilmiyorum çokmu oldu ama biraz daaha bilinçli ve istekli oluyorlar sanki 🤷♀️
DLiviyaEsor gulcin Allah kismet ederse cok ara vermeyi dusunmuyorum cunku zaten yasimda geciyo 26 yasindayim iki sene sonra tekrar denicem bu sefer dogal yolla olur insallah
gulcin smcnkrt kizim çok istedi bi kardeşi olmasını Rabbim nasip etti oldu ama yaş farkı biraz fazla oldu.Sonra diyorumki oda benim yardimcim😊büyüyünce belli olmucak zaten👍😊
semabrcn DLiviyaEsor kavusma heyecanınız korkuya dönmüş allah yardımcınız olsun insallah sağ salim doğar endişelenmeyin❤ allah ferahlık versin bol bol nas felak okuyun
DLiviyaEsor semabrcn cok saolun ya evet once kavusma heycani basladi gun sayiyordum sonrada korkuya donustu Robbim hepimizin yavrularimizi korusun amin 🙏😘
DLiviyaEsor [bilinmeyen] evet ayni dusunceler var nerden cikti birden bire bilmiyorum kendimi yipratiyorum
DLiviyaEsor gulcin bnde ilk cocugumu 26 yasta kucagma almis olucam Allahi izniyle bakalim ikincisi ne zaman olucak birde sezaryen olucam biraz ara vermem gerekecek en fazla 2 bucuk sene beklersem ay dusuncesi bile guzel ya