Sultanayhan Ovilasyon testi elimdeydi sadece degerlendirme amaçlı yaptım ikinci cizgi silik pembe seklinde hafif cıktı ovilasyon testi ile gebelik ögrenen varmı ve silik cizgi nedemek oluyor lütfen cevap acil
Sultanayhan  leila1 merhaba bende yaptım ilk cizgi c noktası koyu t noktası ikinci cizgi gözüküyo ama cok hafif pembe seklinde transferimin 9. Gunu sizce hamilemiyimdir sizin dogru cıktımı