Merhaba güzel anneler benm 2021 de ilk gebeliğimde idrarda protein kaçağı çkmştı tam gün idrar vs verdm zaten son haftalardaydm 2 hafta sonra doğum yaptm şimdi 28 haftalk gebeyim idrarmda çok yüksek derecede protein kaçağı çıktı tekrar tam gün idrar istendi yarın başlayacam sorum şu doktor beni dâhiliyeye yönlendirme yaptı orda ki doktor da bana sert çıkıştı ilk gebeliğnde bile warmş neden doğumdan sonra kontrol olmadn nie tekrar gebe kaldn eğer beklediğimzdn de yüksek çıkarsa gebelik sonlandırmaya kadar gider dedi başına gelen war mı beni uyarmştı doktor doğumdan sonra bi kontrole gel altında ki sebep neymiş bi baklsn die ama ben unuttm ve 2.gebe kaldm korkuyorum da nasıl olacak başına gelen war tam gün idrarmn sonucu da yüksek çıkarsa beni ne bklio bu ara da tansiyonm Gayet normal tansiyon takibi de yapıyorm