Sevdauzuns Kızlar 36 haftalık hamileyim ani hareketlerde, oturup kalkarken, yürürken sağ kalçama sancı giriyor. Ama baya can yakıcı, kalçadan iğne olursunuz da zar zor yürürsünüz ya öyle oluyorum. Benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı?
Sevdauzuns Betuss7 aslında sabah akşam içiyordum magnezyum ama biraz düzensiz kullandım 1-2 haftadır. Ondan mı acaba
MelisaOzmen bence de magnezyum eksikliğindendir bacak kramplarına benzettim dediğinizi ben de bacağımda yaşıyorum arada düzenli kullanmadığım için