Sadece benim mi başıma geliyor bilmiyorum izmir gibi büyük bir sehirde 12 saat oldu neredeyse bir kan testi enabıza nasıl düşmez ya. Belki yarın hastaneye fiilen gidemeyecek durumdayım bu nasıl sistem ? Ayrıca e nabızdan kontrol ettiğimde işlemler kısmında gündüz yatak ücreti diye bir sey de eklemişler ne kadar yazık ben muayene bile olmadım