Kızlar ayakta iken hep ortamda baskı hissediyorum, girişi şiş arada iniyor çıkıyordu ama şimdi inmiyor baya bı şiş elime de geliyor hatta biraz damar şişliği de var gibi aynayla bakmaya cesaret edemedim stres oldum biraz
Yarın doktora soracağım inşaAllah ama yaşayan varmı ne yaptınız doktor ne dedi size ??