Nurhayat65 0-3 ay az aldım 5, 6 adet zıbın vs. Mesela oğlumun gidemediği yeni doğanları vardı kardeşine kısmet. Genelde 3-6 , 6-9 arası biraz fazla alın derim. Birde bere eldiven almıştım çok ama hiç kullanmadık zaten doktorlar eldiven kullanmayın diyor ben aşıya falan gitmek için dışarda takıyordum. Bol bol ağız mendili alın derim. Ve maddi durumunuz varsa önümüzdeki sene kış yaz içinde bir şeyler alabilirsiniz özellikle mont gibi şeyler her şey çok pahalı. Oğlumun hem kışlık hemde mevsimlik montları var. Geçen sene almıştım 2 katı olmuş.