Rabpo Bende de 2 hafta önce (30+2) iken serviksimi doktor 20 mm ölçtü.Ve hastane yatış yaptı 1 hafta bu 1 hafta içersinde 2 doz ciğer geliştirici,magnezyum serum,vajinal progestan fitil kullandım.1 haftanın sonunda 22 mm ölçüldü ve (31+2) haftalıktım ve eve taburcu oldum.Doktor gün içinde sürekli uzanmamı ağır işler yapmamamı yürüyüş ve ilişkiyi kesinlikle yasakladı.1 hafta sonrasınada tekrar kontrole çağırdı,yani bugün şuan (32+2) yim,bugün 24 mm ölçüldü şükür ,kısalma durmuş ve ben dikkat ettikçe uzuyormuş.Tabi ilk eve taburcu olduğumdan beri sabah akşam progestan fitil ve magnezyum kullanmaya devam ediyorum.Gün boyu uzanıyorum yemek ve tuvalet dışında kalkmıyorum.