Yildiz123- Hanımlar merhaba yarın çatı muayenesi olucam ilk defa olucam bu yüzden tedirginlik var geçen hafta doktorum muayene esnasında uyarı da gönderebiliriz artık gelmesi lazım gibi konuştu aranızda doktorundan böyle bişey duyan var mı yarın muayeneden sonra doğum olabilir mi düşüncesi var şuan?
Atak_gulcihan Yildiz123- çatı muayenesinden korkmayın o esnada kendinizi kasmayın,derin nefes alın ve rahat bırakın. Zaten en fazla 1-2 dakika kadar sürüyor.
Brn_cnn Yildiz123- bence korkulacak hiç bir şey yok, doktor eldivenle eline bolca jel sikip kontrol ediyor iki parmağıyla. Kendinizi kasmayın serbest bırakın anlayana kadar bitiyor zaten. Benim de ilk hamileliğimde doktor 40haftamda bakmıştı bakarken uyardım doğum başlaması için demişti dediği gibi de gecesinde sancilanip ertesi sabah oğlum doğmuştu kendi sancisiyla açılmasıyla çok güzel bir dogumdu darısı başınıza inşallah korkulacak bir şey yok
Ozge_29 Yildiz123- Doğum sancım başlayana kadar istememiştim ben çatı muayenesi diğer türlü ağrıyla birlikte zaten anlamamıştım nasıl olduğunu
Xanimehin Yildiz123- ben iki kez oldm cati muanise ilkinde cok sıktım kendimi cok acidi ama ikincide rahat durdum kasmadim sıkmadim hicbiweyde hissetmedim o zaman gayet rahat oldu
Yildiz123- Brn_cnn anladım dediğiniz gibi kasmamaya çalışacağım teşekkür ederim peki sizin bu süreçte bel ve sırt ağrınız oldu mu bide karnınızda sertlesme
adatuna Çatı muaynesi hiç korkulacak bişey değil. Burada çok abartılıyor. 1 dakika bile sürmüyor hafif sızı oluyor o kadar hiç gözünüzde büyütmeyin
Yildiz123- adatuna anladım sakin kalmaya çalışacağım teşekkür ederim özel hastanede eşiniz ile birlikte giriyorsunuz ya odaya eşimiz de o muayeneyi görüyor mu doktor ile ben mi kaliyorum acaba
Brn_cnn Yildiz123- yani muayene sonrası öğlen eve gittiğimde nişanım geldi hafif akıntının içinde minicik ip gibi kan vardı ondan sonra çok hafif hafif regl olcak gibi ağrılarım başladı başta anlamadım doğumun başlayacağını muayenenin etkisidir diye düşündüm ama geceye doğru artık şiddeti artmıştı sonra zaten gece 2gibi hastaneye gittik 3cm acilmam vardı nstye bağladılar falan sonrası sabah 9da doğum🥲
Yildiz123- balkizim_06 yarın olduktan sonra yazarım buraya nasıl geçtiğini sizde korkmayın kaçıncı haftadasiniz
Demetce Dün yapıldı bana ilk defa aslında sezaryen benim ama şu gelir gibi oldu ondan yapıldı hiç hazır değildim bi anda yapıldı bir kaç dakika sürüyor elle yapılıyor birkaç dakika dayanılamayacak birşey yok sadece kendini kasma ben kastım bacaklarım sırtım tutuldu
Yildiz123- Demetce inşallah kasmam doktor her zaman muayene olduğumuz odada yani ultrasonla baktığı yerde yapıyor bu çatı muayenesini de değil mi
Minnak6789 Yildiz123- benim doktorum istersen yapalım demişti Altan muayene ama doğal doğumu destekledigi için müdahale etmeyi düşünmedi hiç.Doğum kasılmalrım basladıgında muayene olmuştum hiç korktuğum gbi bsy degılmıs
Yildiz123- Brn_cnn Allah’ım sağlıkla büyütmenizi nasip etsin ne güzel zaman gecmeden almışsınız kucağınıza benimde öyle olur inşallah zaman geçtikçe sabırsızlıkta artıyor çünkü
Papatya_kokuyo5 Yildiz123- saniyelik bişey siz hissetmeden bitiyor bile 36 haftada yaptık ama doğumu tetiklemedi 38 haftaya girecem😂
Yildiz123- Papatya_kokuyo5 herkesin ki farklı oluyor demekki vücut yapısı ile alakalı bı durum ama çoğu kişiden bu muayeneden sonra doğumun yaklaştığını duyuyorum bakalım hayırlısı olsun:)