bebikveben Gncanne_ ben ikisinden de 1 tane koydum hastane çantama. O an hangisiyle rahat edersem onu giyeceğim.
Semm55 Gncanne_ Emzirme sütyeni evde çok büyük rahatlık ama ilerleyen zamanlar için dışarıda biraz fazla salık oluyo atlette göğüsler toparlamıyo ona göre her ikiside😄
__mom1 Ben annem beni giydirmeyi bıraktığı yaştan beri atlet giymiyorum asla atlet giyemem o yüzden sütyen aldım 😅