Merhaba anneler 36+4 haftalık hamileyim 2 haftadır nstye giriyorum doktor bir sorun olmadığını söylüyordu. Bugün tekrar nst kontrolüm vardı ve sancı çıktı ben hiç anlamadım ama doktor sonuca baktığında kasılmalar var bir bakalım açılma var mı diye kontrol etti ve 2 cm açılma var dedi ve kontol ettikten sonra kan geldi doktorun eline ve bunu nişan olarak görüyorum dedi yarın sabah 8.30 da burda ol hazırlıklı gel dedi 1 cm daha açılma olursa yani toplam da 3 olursa yatış yapıcaz dedi gece de sancı olursa gece gel sabahı bekleme dedi şimdi sorum şu ki duyduğum kadarıyla nişan geldikten 24 saat sonra doğum gerçekleşiyormuş gece sancım olmazsa sizce yarın doğum olucakmı bana yardımcı olurmusunuz ben normalde sezeryan istiyordum ve 16 sı olarak gün vermişti doktor normal doğumdan çok korkuyorum bebeğin kafası çok aşağı da normal doğuma engel hiç bişey yok dedi doktor ama ben çok korkuyorum nişan gelip ne zaman doğum yaptınız bilgi verirmisiniz