ugurcicegi
Devlet hastanesi. Bi tane ablam normal doğum yaptı ama kanı sıfırlandı, bütün doktorlar içeri girdi, kimseye de bişey demediler, ablam sonradan dedi bilincimi kaybettim diye. Normal yatakta doğurtmaya çalışmışlar ve karnına çıkıp bastırmışlar. Diğer ablam da 2 tane normal doğum yaptı 3ye gebeydi onu da aynu şekilde normal yatakta doğurtmaya çalışmışlar, doğuramadı bebeğin nabzı düşmüştü artık aniden sezeryana aldılar, uyanması baya zman aldı. Açıkçası iki ablam da bizi çk korkutmuşlardı. Rabbim kimsenin başına vermesin. Bi sancı da doğurmayı nasip etsn inşallah cümlemize