Yagmur1991 Uludagda bembeyaz karin içinde çekilmek istiyorum fotoğraflarımı beyaz bi elbiseyle pembe balonlarla acaba çokmu soğuk olur bebisimi usuturmuyum ?
Burcu35 Yagmur1991 elbisenin altına sıkı sıkı çoraplar giy bot giy canım. Benimde öyle bi hayalim var ama malesef izmirde yaşıyorum tek gördüğüm yağmur 😂 bembeyaz karlar kırmızı bi elbise ayyy😍