Ozgeccc- Tereyağı, tuz, yağlı yiyeceklere dikkat edin. Son dönemde acıkma çok oluyor acıktıkça bazen su içiyorum yemeği isteği çok arttı bende tansiyondan korkuyorum ama dikkat edince şükür birşey yok. Yediklerinizle ilgili olabilir yarın daha hafif beslenip takip edin bakalım kendinizi inşallah normal seyreder hep 🥰