Kbrnrkl 26 haftadayız gece ağrıya uyandım sırt üstü uyandım karnım taş gibiydi bugün de ara ara ağrı oluştu erken doğum yasamisligim var 2. Bebeğime. Acaba gitmeli miyim hemen bekleyim takip mi etsem
prenSandprenseSMomy Kbrnrkl aynı sıkıntılar bende de var qsancı gibi değil gibi erken dopum yapmadm ama artık yarına randevu aldm bakalm doktor me diyecek 28+4 deym bende
Suzann- Kbrnrkl benimde 7 aylıkken başladı kasılmalarım ama sancım yoktu doktorum normal olduğunu söylemişti sık sık nstye girdim bu yüzden zaten
Kbrnrkl Esyu1606 3. 4 gün önce de oldu böyle aradım ebeyi doktorumun numarası yoktu. Leken yoksa korkma dedi gelsen yapabileceğimiz birşey olmaz dedi
Damla Kbrnrkl yapabileceğimiz bişey yok ne demek ya ? Sancı olursa durdururlar yapılacak biseyler varda işlerine gelmemiş sanki
Esyu1606 Kbrnrkl dediğim gibi bi acile git en kötü doktoruna ulaşamıyorsan aklında şüphe olup stres yapacağına Allahım izniyle bişiy olmaz ama tedbir
Kbrnrkl prenSandprenseSMomy prenSandprenseSMomy kontrolegittin mi canım ne dedi doktor. Bende 28 haftalık ıgne var uyuşmazlık için onu bekliyordum tekrarlayacak olursa gideceğim bende hemen
prenSandprenseSMomy Kbrnrkl gittim canm açılma filan yok ama doktor bol bol istirahat et dedi dinlen dedi birde fitil verdi kasılma olursa çok rahatsız ol ursan kullan dedi
prenSandprenseSMomy Kbrnrkl Kbrnrkl kan uyuşmazlığı için iğne gününü mü bekliyorsun ondan mı gitmedn bana öyle dedi ama istirahat et srnde bol bol dinlen hala devam ediyor mu kasılmaların
Kbrnrkl prenSandprenseSMomy yok devam etmiyor 2 çocuğum var okul vs. Ayakta çok kalıyorum ya o yüzden sanırım yada enfeksiyondan
prenSandprenseSMomy Kbrnrkl olabilir aynı benimde 3 çocuk var yoruluuorum normaldir doktor da dedi dinlen istirahat et