Nuraysen Kızlar merhaba, bu haftaya kadar hiç böyle dememişlerdi şimdi bacak boyu kısa, kafası büyük diyor doktor. Genetk testi yaptırdık hiçbirşey cıkmamıştı. Böyle bir sorunla karşılaşan varmı? Bugüne kadar hiçbişey demediler şaşırdım kaldım kızlar.
Hatice--- Nuraysen ben yaşadım canım aynı haftalarda neredeyse kızımda bacak boyu kolları kısa denildi bi rahatsızlıktan bahsedildi hamileliğimi zehir ettiler sonuç sorunsuz doğdu kızım anne karnı kara kutudur her söylenileni sakın kafaya takmayın yaşamış biri olarak söylüyorum 🌸
S_B6606 Nuraysen Allah allah hayret ettim şu an yani sonradan nasil oluyo boyle bisey bide farkli doktora bi gidin
Srfclkkl Kuzenim hamileyken doktor ona da öyle söylemişti ama moralini bozmamasını söyledik biz ve çocuk sağlıklı geldi dünyaya bir sorunu yoktu. Sonra o doktoru ve hastaneyi iyice araştırdığımızda doktorun tüm hastalarına bu şekilde dediğini ve hepsini erkenden sezeryana aldığını öğrendik. Yani hiç bir şeyde sorun çıkmayıp şimdi böyle diyorsa umursama doktoru canını sıkma öyle geleceksede Allahtan. Ama bir sorun olduğunu düşünmüyorum bebişte
EczOzlemC Benimde durumum aynı 33. Haftada oyleydi 35. Haftadada kontrolde başka doktora gitmeme rağmen aynı sonuç büyüyor ama kafa hızlı bacak yavaş büyüyor bende sağlıklıçıyım bunun sebebi hem ultrason ölcümleri yanlıslık payı hep içerir hemde anne karnında bebeklerin beyin gelişimi hızlıdır kafa gelişir sağlıklı bebeklerimiz olacak inşallah Allah kucağımıza almayı nasip eylesin 🤲🏼