MelodyFairy Kızlar pco var doktora gitcem fırsat bulursam, adeti düzenleyelim ilk dicem bunu neyle sağlıyor doktor doğum kontrol hapı ile mi ? 3 ay vs kullandıktan sonra adetlerim düzene girer mi? Sonrasında hamile kalmayı da zorlaştırır mı doğum kontrol hapı?
Ebru_ozdemr24 MelodyFairy ben pco bir hamileyim ilaç vs kullanman bisey ifade etmez asla bırakınca aynı sorun olur dengeli güzel beslenmen gerek diyetisyen yardımı alabilirsin ben 3 ay destek aldım dikkat ettim spor yaptm 4. Ay 1 aylık hamile olduğumu öğrendim
prensannesii_ MelodyFairy canim clife macun kullan zaten macunu kullanırken günlük spiral ve bol su tüketin diyo adeti düzene sokuyor bnde pco varmiydi bilmiurm ama adetim asiri düzensizlik hatta bazı aylar kanama yerine kahverengi akinti şeklinde oluyordum bu macunu kullandım baya da kilo verdim 3. Ayında hamile kaldim
tatlibebegim_ MelodyFairy bende de adet düzensizliği vardı hep söktürücüyle oluyodum doktor 6 ay doğum kontrol hapı kullan dedi o süre zarfında düzenliydi bırakınca geri düzensizleşti ve hormonlarımı bozdu kilo alımı tüylenme yaptı
YarenUmut MelodyFairy bende de pkos war we malesef adetlerim asla düzene girmedi. Aksine yılda iki defa olduğum bile oluyordu. Artık uğraşmadım düzelsin ya da düzelmesin diye. Çünkü bana kalan sadece o hormon ilaçların etkisi 😒
Ebru_ozdemr24 prensannesii_ evet doğru benım arkadaşım da onunla hamile kaldı eğer diyetisyen yardımı işe yaramasaydı bende alacaktım
MelodyFairy prensannesii_ benim kilom yok 54 kiloyum canım sultan macunu aldım onu kullanıyorum bakalım yarayacak mı
prensannesii_ MelodyFairy spor yap evde yumurtaliklarinj tetikleyici hareketler yap o da sağlıklı yumurtlamaya sebep oluyormuş. Rabbım en yakın zamanda güzel haberler almayı nasip etsin canim
Cigdemtrnn MelodyFairy kesinlikle ilaç kullanma bir halta yaramaz bırakınca özelliklede bebek istiyosan hiç kullanma bende pkosla hamile kaldım hemde ilk denememde. Sağlıklı beslen ve bolca yürüyüş yap. Ben 1 ay diyetisyen desteği aldım ve o ay baya yürüdüm. Bol su içtim. Sağlıklı beslenince pkos düzeliyor🌸
Esrardc Bendede pcos var mayıs ayında hacamata başladım ve düzenli 3defa yaptırdım ve şuan adetim düzene girdi hacamat yaptırmadığım aydada adet oldum hacamatın etkisi var deneyin derim
Esrardc MelodyFairy himm benimde hemen morarır normalde tenim az bir yere çarpsam bile ama hemen geçiyor izi hacamatın
Esrardc MelodyFairy 3defa yaptırdım ayak bileğime sırtıma karnıma iz kalmadı ama yinede siz bilirsiniz ben yararını gördüm herkes faydalansın diye yazdım ☺️