Bbsra Kızlar merhaba. Acaip derecede gaz ve tuvalet sorunu yaşıyorum sizde de oluyomu varsa ne yapıyosunuz 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
2kizannesi- Bbsra Bende yaşadım ilk haftalarda kabızlık oluyor kayısı suyu iç 😊 Gaz derdine de bi çözüm yok bildiğim kadarıyla valla sal gitsin 😂🤷🏻♀️
Moralsizanne 10 haftalığım benimde tek sorunum bu sadece 3 kez kustum bi kaç gün bulantım oldu onun dısında iyiydim mesela.. ama bu kabızlık beni öldürüyor.. kayısıdan tutta ilaca kadar hepsini kullandım hiç bi işe yaramadı bende ve mahfoluyorum
Rmysaduran Ben de hiç yoktu kızlar sonra vitamin falan damla hap verdi doktorum onlara başladıktan sonraçok sıkıntı oldu kabızlık ve gaz 😒
Neva77 Ilk baslarda oluyor bol su ve kayışı hoşafı ac karna gün kurusu yiyerek geçirdim simdi yok cok şükür