Suzann- Canım merhaba evet benim başımdan 2kez geçti,ilk büyük oğlumda plasenta previa dendi detaylıda birz erken girmiştim detaylıya bi şikayetim yoktu kanama leke gibi sadece karın ağrısı ve bel ağrısıyla gittim çok hafif sacı çıktı ve plasentan aşağıda dendi başka dr gittik marjinal dendi yani tam kapanmıyormuş rahim ve ben hiç oturmadım hep çalışıyordum o dönem sabahları evde işim oluyorfu kızımda var tabi küçük bir de çok şükür sıkıntı yaşamadım 28.haftada tamamen yukarı çıkmıştı,gelelim 2.previaya bu hamileliğimde ara ara lekelenmem olmuştu ve hiç şikayetim yoktu yine çalıştım e ev işleri evde 2çocuk sonuç detaylıda 22.haftamda previa totalis her an kanama olursun dedi,gittiğim diğer doktorumda başından beri aşağıda dedi plasentanın ama tanıyı erken koymadılar 22de netleştirdiyselerde hep totalisdim 24 de 17 de bu kontrolleride de,bi gün yaylaya gittik yol yordu beni ertesi günde temizlik yaptım hepten canım çıktı sonra yatıyordum yataktan kalktığım gibi çeşmeden su akarcasına kan geldi ben suyum zannettim buraları atlıyorum kötü seneryolar yazsalarda bebeğim içeride hep mutluydu ben annemlerde hep yattım ve 36da plasentam kaydı 37de evde suyum geldi bebemi sağlıkla aldım kucağıma,dikkat etmediğim için bunları yaşadım bence tamam kanama olabilir tabi ki çok normal ama sebebi ben oldum,bak canım hiç bir zaman moral bozma bebeğinin büyümedine asla engel değil,kendşne dikkat et ve kafandan çıkar previayı düşün 26.haftadan 37ye kadar bazen hasta bezi bazen ped taktım o kadar kanamama rağmen korkulan şeyler olmadı,doktorun tek degiği tekrarlama riskin var dedi dediği oldu 3.ye yine plasenta previa oldu bu bebeğim rabbimin armağanı sürpriz geldi şimdi daha dikkat etsemde evde işimde gücümdeyim artık daha fazla dinleniyorum,15+2 olduk riskli gebeliğe gidiyorum o erken dedi tanı için ama devletteki dikkat previa dedi🌸🌸