Doktordan doktora değişiyor canım ben 34 haftalıkken gittim bi hafta geriden dedi 1700 gram dedi eve gelene kadar nasıl canım sıkıldı moralim bozuldu on gün sonra bi daha gel dedi o ongun geçmek bilmedi zaten bi kaç saat uykum vardı niye kilosu düşük ne sorun var diye düşünmekten hiç uyuyamadım on gün sonra gittiğimde yerine başka bi doktor gelmiş kadın baya ilgilendi baktı bi hafta geriden olduğunu soylediklerini kilosunu soyeldim kadında şaşırdı hayır şu an otuzbes +üç ve iki kilo dokuz yüz gram önde bi hafta dedi ölçümleri gayet güzel dedi içim rahatladi bazen ultrason yanlış ölçüyo yada bilmiyorum doktor başından mi saviyo bence o ölçümlere inanma fazla doktorlarlada alakalı