Yalnizanne bende senin gibiyim ya üç ay önce düşük yaptım kalbı durdu üç hafta ölü kalmıs karnımda kontrole gittiigmde ögrendik,şuan 8+5 hamileyim allah bida nasip etti üç ay arayla şimdi bile nasıl kalbı atıyomu diye hergün düşünüyorum etkısınden kurtalamıyorum ilk gebeligimde benı çok etkiledi,inşallah saglıkla kucagıma almak istiyorum bu sefer herkez alır ınsallah🙏🏻