Kızlar selam bende 34 üm bugün biraz temizlik falan yaptım bende de adet sancısı gibi sancım var ara ara dinlenince geçiyor gibi ayaklanınca ağrım oluyor birde bağırsaklarım iyi değil gibi ishal gibiyim değil gibiyim. Bağırsak ağrısı ile adet sancısı karışık gibi hissediyorum. Normal mi sizce sizde de oluyor mu ?