Berraeray1 Benim 4-5 gündür idrar yaparken ağrım var ve sürekli idrarım var gibi hissediyorum ama yok acaba kullandığım bu ilaç rahim kalınlığı yaptığı için mi böyle yoksa başka idrar yolu enfeksiyonu falan mı oldum
Betbet98 Berraeray1 idrarla alakasını bilemem ama bu estrofem rahim içi kanlanmayı artırdıgı için ağrı hassasiyeti yapıyormuş
Yasemincee26 Berraeray1 canm bende şuan transfer hazrlığındayım günde 20 kere idrara çıkıyor olabilirim bi damla bile gelse duramıyorum ama bende ağrı olmuyor kişiye göre değişir mi bilmiyorum bence estofremin yan etkisi çünkü soğuk aldığımı düşünmüyorum kendime ekstra iyi bakıyorum şu süreçte
saf-sevgi Merhaba ilaçla alakalı bir durum değil idrar yolunuzu üşütmüş olabilirsiniz sık idrara çıkıp az idrar yapma vs şikayeti olabilir
Damla Berraeray1 yok kullanmayın kuru dut kaynatıp onu için enfeksiyona çok iyi gelir . Maydanoz tehlikeli olabilir
Berraeray1 Fpelin hayır gebelik yok tüp bebek tedavisindeyim rahim kalınlaştırmak için ilaç kullanıyorum