Eminagms Selam kızlar 39+1 günlügüm bügün konturol gitim altan muayene etiler ve ilkte sarı leke geldi doktor normal dedi ve şuanda hala kanama devam ediyor nişanmı geldi acaba ayırt edemiyorum bu durumu yyaşayan varmı