Mom_13 Kızlar 40+4 oldum cuma günü yatışa çağırdı ara ara sancı çok vuruyor aynı hafta olup bebek kilosu sizin kaç normal sezeryan doktorunuz ne dedi
Mom_13 Eboz ay hamilelik boyunca mide bulantısı çektim hala da çekiyorum ama onlar hiç birşeymiş yaa bu sancı çok kötü
sedanur_bpr0 Mom_13 İnşallah çok kolay, çok güzel bir doğumun olur. Sağlıkla gelsin bebiş. Hayırlı haberler bekliyoruz
Mom_13 sedanur_bpr0 40+6 normal doğum yaptım doğumum zor geçti yoğun bakıma girdim şimdi 25 günlük olduk bile toplanmaya çalışıyoruz teşekkürler herkese
Heyzilandmercimek Mom_13 öncelikle çok geçmiş olsun, Allah ağız tadıyla bebişinizi büyütmeyi nasip etsin 🌸 neden yoğun bakımlık oldunuz?
sedanur_bpr0 Mom_13 Çok geçmiş olsun. Bundan sonra her şey kolay ve sağlıklı olur inşallah. Yoğun bakıma girme sebebin nedir peki