Selam arkadaşlar bugün Allah izin verirse 17 haftaya girdim sabah bulantım bel ağrım dışında pek bir şey hissetmiyorum bebek hareketi zaten yok 😂 Hafif karnım çıktı ama hala çevreme şöyle ben hamileyim diyemiyorum . 18 hafta olunca detaylı usg ye gireceğim doktorum istedi başka bir radyoloji doktoruna yönlendirdi. Sizler de ne var ne Yok çoğunun göbeği çıkmıştır artık 😊