Melikenin_annesiii Kızlar afedersiniz sabah tualetimi yaparken kan geldi yarın doktor kontrolum var diye gitmedim eşimi de telaslandirmadim ama kan gelmesi çok kötü sonuçlara yol açar mı sizce hemen gitmeli miyim
11-02- Melikenin_annesiii bence hemen git cnm normal birşey değil hafife alma genelde o haftalarda kan vs gelmesi erken doğum belirtisi diyorlar ama bilmiyorum bence yarını bekleme en azından için rahat eder