Merhabalar çalışabilir raporu 32+0 da mı alınıyor yoksa 31+ olunca mı ?
MirsT 32. Haftada canım
MirsT gün kaybın olmaması adına 32+0 da almanı öneririm 1 gün bile sonrasında aktarıyor
+
peri5860 bnc summersu çok teşekkür ederim ☺️
32+0 ya da 32+1 de direk alınması gerekiyor