RevAn6506 bizim de benziyor 33+4’de gittiğimde 10 günlük gerilik vardı. Benim son zamanlarda gerilik olmaya başladı, en başından hep normaldi. Özellikle karın çevresi ve kafa çevresinde gerilik var, boyu normal. Doktor tamamen yapısal hiçbir sağlık sorunu yok diyor, o yüzden içim rahat. Beni de 35.haftadan sonra her hafta görmek istiyor.