Kızlar 2 gündür geceleri tek sefer ama adet ağrısı gibi gaz sancısı gibi birşeyler oluyor doktorum bugün o sancı dedi bebeğim iyice aşağıda karınım aşağıya indi bunı hissedebiliyorum kasıklarımda ağrı var sezeryan olucam 16 ekime gün verdi bugün 37+3 günlüğüz sizce daha erken gelme ihtimali var mı 🙈🤔