badem1 ben 38 de alın diye baskı yapmıştım bir gün bile çok önemli içerde kalması dedi 38+4 e pazarlık yaptık resmen 😂😂 şaka bi yana çok ağrım var kalçam belim dayanamıyorum artık diye ısrar etmiştim. Gelişimine kilosuna göre karar veriyorlar sanırım 39 haftadan önce tavsiye etmiyoruz demişti bana