adalinda-35 Kızlar 35.haftama girdim aşırı halsizim yerimden kalkmak istemiyorum sizde durumlar ne çok yoruldum artık 😕😕😕😕😕
GunRAM_ adalinda-35 bende öyleyim ilk aylarda yaşadığımı şuan yaşıyorum uykum geliyor mecbur iş yapmak zorundayim 😂
Aysee1123 adalinda-35 33-34 e kadar fıldır fıldırdım ama ondan sonra üstüme bir ağırlık çöktü sanki paso uyuyorum çok uyur oldum 😂 36+4
adalinda-35 5678910 maşallah ya bende geçen haftaya kadar çok iyidim bu hafta bana biseyler oldu bı halsizlik çöktü 🙄
adalinda-35 GunRAM_ aynen öyle geçen haftaya kadar temizliğimi falan herşeyi yaptım bitirdim bu hafta bı halsizlik çöktü yemek bile yapamıyorum
adalinda-35 Aysee1123 bende aynı şekil çok uyumazdim ama şimdi o kadar yatıyorum ki ayaklarım ağrıyor artık yurumedigim icin